К основному контенту

Рефлексія за модулем 10

 Завжди відчувала себе у ролі фасилітатора навчального процесу. Працювалося із задоволенням. Розглянула  стратегії постановки апитань задля розвитку та навчання учнів, переглянула та внесла зміни до Плану вивчення теми відповідно до завдань фасилітації.
 Створила план впровадження проекту.
  Робота фасилітатора за змістом близька до психолого- педагогічного супроводу.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рефлексія за модулем 3

Створила план роботи над проектом "Найпотужніша теплова машина" та план впровадження проекту. Визначилася з розподілом учнів на групи та завданнями для кожної групи.Обговорили навчальні теми для створення Потрфоліо за методом проектів. З'ясувала вимоги державного стандарту та навчальних програм. Сформулювала завдання для виконання дослiджень.

Рефлексія за модулем 3

     Діло зрушило з мертвої точки. Отримано достатній обсяг інформації для роботи над проектом. Визначилася з темою проекту, тематичним, ключовими та змістовними запитаннями. Створено буклет відповідно до теми проекту для учнів.     Спланованi спостереження, практичні та дослідницькі завдання проекту.