К основному контенту

Рефлексія за модулем 9


Тема дуже цікава. Рекомендації з організації роботи з учнями з різними навчальними потребами дуже корисні. Переглянула та внесла зміни до Плану вивчення теми з урахуванням диференціації (обдаровані, з низьким рівнем навчальних досягнень, ліворукі, візуалісти, аудіативні. кінестетичні).
Створити інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості у навчанні завдання не з легких. Поняття "самоспрямованість" виступило для мене як нове.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рефлексія за модулем 3

Створила план роботи над проектом "Найпотужніша теплова машина" та план впровадження проекту. Визначилася з розподілом учнів на групи та завданнями для кожної групи.Обговорили навчальні теми для створення Потрфоліо за методом проектів. З'ясувала вимоги державного стандарту та навчальних програм. Сформулювала завдання для виконання дослiджень.

Рефлексія за модулем 3

     Діло зрушило з мертвої точки. Отримано достатній обсяг інформації для роботи над проектом. Визначилася з темою проекту, тематичним, ключовими та змістовними запитаннями. Створено буклет відповідно до теми проекту для учнів.     Спланованi спостереження, практичні та дослідницькі завдання проекту.